تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 چت روم
بستن تبلیغات [X]
تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

افزونه های تبلیغات گوگل

ادوردز

تبلیغات گوگل

پیش از توضیح افزونه های تبلیغات گوگل بهتر است تا تعریف مختصری در مورد تبلیغات گوگل خدمت شما ارائه داده شود. تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز پرسودترین راه تبلیغات اینترنتی می باشد که در ایران و جهان رایج می باشد. نحوه ی عملکرد تبلیغات گوگل پرداخت به ازای کلیک (پرداخت کلیکی ادوردز) می باشد یعنی شما به ازای هر نفری که وارد سایت می شود مبلغی ناچیزی به گوگل پرداخت خواهید نمود.

افزونه های تبلیغات گوگل

ایجاد افزونه های تبلیغات گوگل (Ad Extension) یکی از امکانات بسیار کاربردی گوگل ادوردز است.
تبلیغات گوگل پنج افزونه دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم :

افزونۀ مکان (Location Extension)
افزونۀ تماس تلفنی (Call Extension)
افزونۀ لینک سایت (Sitelinks Extension)
افزونۀ تولیدات (Product Extension)
افزونۀ اجتماعی (Social Extension)

افزونۀ مکان

ساده ترین راه برای اینکه به مشتری بگویید محل فعالیتتان کجاست، افزونۀ مکان است. بدون استفاده از کلمات و با نقشه آدرس خود را به مشتری می رسانید. این افزونه برای کسب و کارهایی بسیار مناسب می باشد، که نیاز دارند تا مشتری محل کار آنها را بشناسد مانند رستوران ها، فروشگاه ها و ..

پیشنهاد می شود که مدتی از افزونۀ مکان استفاده کنید، اگر این کار باعث افزایش بازدید سایت شد آنرا حفظ کنید اما اگر نتیجۀ منفی داشت آنرا حذف کنید.

افزونه های تبلیغات گوگل

افزونۀ تماس تلفنی

افزونۀ تماس تلفنی به این صورت عمل می کند که یک گزینۀ تماس در کنار تبلیغات گوگل نمایش داده می شود، که کاربر بسیار ساده و سریع با فشردن آن، با شرکت شما تماس خواهد گرفت. این نوع از افزونه های تبلیغات گوگل، بسیار توصیه می شود زیرا عموما کاربران راه های کوتاهتر را انتخاب می کنند و همچنین ممکن است کاربران بدون وارد شدن به سایت با شما تماس بگیرند که نتیجه ی آن یافتن مشتری در سریع ترین زمان می باشد. به این دلیل است که افزونه تماس تلفنی در بین افزونه های تبلیغات گوگل بسیار مطرح است. همچنین مزیت این افزونه در این است که مشتری در همان لحظه که به کمک شما نیاز دارد ،سریعا با شما تماس خواهد گرفت.

این افزونه تنها زمانی نمایش داده می شود که کاربر با دستگاه موبایل وارد گوگل شده باشد. و وقتی کاربر از طریق افزونۀ تماس تلفنی با شما تماس می گیرد ، از حساب بانکی شما همان هزینۀ یک کلیک کسر می شود.

استفاده از این افزونه برای کسانی پیشنهاد می شود که سود تجارت آنها بر پایه تماسهای تلفنی مشتریان است

افزونۀ لینک سایت

یکی از بهترین افزونه های تبلیغات گوگل که باعث افزایش شدید شاخص CTR و بازدید سایت می شود، افزونه لینک سایت است. این افزونه به این صورت عمل می کند که کاربر با کلیک بر روی آن به راحتی می تواند وارد صفحه دلخواه از سایت شما شود، بدون نیاز به گشتن در داخل سایت. این مورد تاثیر فراوانی در جذب مشتری دارد زیرا کاربر چیزی را که می خواهد به راحتی در مقابل خود می بیند و سریعا می تواند راه خود را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر سایت فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید از این افزونه به عنوان یکی از افزونه های تبلیغات گوگل می توانید استفاده کنید، به گونه ای که برگه های موبایل، لب تاپ،تبلت و … همگی در تبلیغ نشان داده شوند تا کاربر مستقیم به آن قسمت از سایت که می خواهد برود.

افزونه های تبلیغات گوگل.

افزونۀ لینک سایت دو حالت مختلف دارد:

1. دو ردیفه

2. یک ردیفه

افزونه تولیدات

شما می توانید در تبلیغ خود، محصولات به خصوص و پرفروش خود را نمایش دهید. این افزونه از افزونه های تبلیغات گوگل در حال حاضر کاربرد کمتری در بین افزونه های تبلیغات مختلف گوگل، دارد.افزونه های تبلیغات گوگل

افزونه شبکه های اجتماعی

از این افزونه می توانید برای اتصال تبلیغ به شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

افزونه های تبلیغات گوگل

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.



ن : پارسا کامرانی
ت : يکشنبه 29 بهمن 1396

امتیاز کیفیت

امتیاز کیفیت در تبلیغات گوگل

امتیاز کیفیت در تبلیغات گوگل(Quality Score)

امتیاز کیفیت معیاری است که از سال 2005 مبنای رده بندی سایت ها، در موتور جستجوی گوگل قرار گرفته است. امتیاز کیفیت در تبلیغات گوگل، مهمترین موضوع محسوب می شود و هر مدیری باید آنرا بطور دقیق و عمیق مطالعه کند. شاخص کیفیت عددی است بین 0 تا 10 ولی متاسفانه دستیابی به نمرۀ کامل 10 همیشه امکانپذیر نیست .

امتیاز کیفیت

عوامل مؤثر در امتیاز کیفیت

الف) مرتبط بودن تبلیغ – Ad Relevance

تعداد مشاهده شدن کلمه کلیدی مورد نظر در متن تبلیغ، میزان مرتبط بودن تبلیغ را تعیین می کند. بسیار شبیه سئو است، به این معنا که مطابقت بین کلیدواژه با تبلیغات شما را نشان می دهد.

ب) صفحۀ فرود – Landing Page

مرتبط بودن صفحۀ فرود (صفحه ای که وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک کند، به آن صفحه می رود)، به گونه ای که کلمه کلیدی اصلی باید حداقل دو بار استفاده شود و همچنین ترجیحاً در نقاط دیگر وب سایت به کار برده شود تا امتیاز کیفیت بالایی نصیب تبلیغ گردد.
صفحات فرود حاوی pop-up و همچنین صفحات تنها و مستقل، امتیاز کیفیت پائینی خواهند داشت.

ج) مدت زمان باز شدن صفحۀ فرود – Landing Time

اگر مدت زمان باز شدن صفحۀ فرود طولانی باشد، امتیاز کیفیت کاهش می یابد. برای بهبود و یا به عبارتی دیگر کاهش زمان لود سایت می توانید به ابزارهای اندازه گیری زمان لود سایت همچون وب سایت های جی تی متریکس و وب سایت هایی از این قبیل مراجعه کنید. در این سایت ها، اشکالات سایت خود را چک کنید و آنها را برطرف کنید بعنوان مثال برای برطرف کردن اشکالات خیلی رایج می توان به کاهش حجم عکس ها و کاهش کدهای موجود در سایت اشاره کرد.

د) عملکرد تبلیغ در گسترۀ جغرافیایی

به عنوان مثال اگر شاخص CTR تبلیغ شما در یک منطقۀ جغرافیایی مانند اصفهان پایین باشد و مردم آن منطقه رغبت کمتری برای مشاهده محتویات تبلیغ شما داشته باشند، در اینصورت امتیاز کیفی شما برای کلمه کلیدی مورد نظر، در آن منطقه کاهش می یابد. می توانید کلمات کلیدی خود را در یک موقعیت جغرافیایی خاص به نمایش بگذارید و نکته مهم این است که با استفاده از این امکان، می توانید تبلیغات خود را متناسب با مشتریان طراحی کنید.

ه) عملکرد تاریخچه ای تبلیغ

تبلیغاتی که در مدت زمان طولانی فعال باشند، ممکن است تحت تاثیر گذر زمان قرار بگیرند . این تاثیر ممکن است مثبت باشد یا منفی .

چه کار کنیم تا امتیاز کیفی بالایی داشته باشیم؟

1. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط
2. استفاده از تبلیغات جذاب برای دستیابی به شاخص بالای CTR
3. استفاده از Negative Keyword (کلمات کلیدی منفی)
4. حذف کردن کلمات کلیدی با CTR پائین (عملکرد ضعیف تاریخچه ای تبلیغ)

تبلیغات در گوگل

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : شنبه 28 بهمن 1396

مزایده در گوگل ادوردز

مزایده در گوگل ادوردز

سیستم مزایده در گوگل ادوردز:

در این مقاله نحوه ی عملکرد مزایده در گوگل ادوردز را برای شما شرح می دهیم.

مرحله ی اول :

مرحله ی اول، نوشتن آگهی و معرفی کلمات کلیدی به آگهی است. سپس شما برای هر کلمه ی کلیدی، نرخی را معرفی می کنید، یعنی به ازای هر فردی که وارد سایت شما شود، مبلفی را باید پرداخت کنید.

مرحله ی دوم:

گوگل با توجه به آگهی و نرخ کلیک آن رتبه آگهی، به آگهی می دهد. که معیار سنجش مزایده در گوگل ادوردز می باشد یعنی معیاری که برای گوگل مهم است رتبه ی آگهی می باشد، صرفا بالابردن نرخ کلیک موجب افزایش رتبه در گوگل نمی شود لذا مدیریت حساب ادوردز نیاز به مهارت بالا دارد تا با بهینه ترین قیمت بهینه ترین جایگاه را در گوگل بدست آورد.

مرحله ی سوم:

گوگل تبلیغ هایی که مربوط به کلمه کلیدی سرچ شده می باشد را در کنار هم قرار می دهد و براساس رتبه آگهی، آنها را به ترتیب نشان می دهد. یعنی هرچه رتبه آگهی بیشتر باشد جایگاه در گوگل بهتر است و در جایگاه های بالاتر نشان داده خواهند شد.

مزایده در گوگل ادوردز

یک مزیت عالی مزایده در گوگل ادوردز:

یک مزیت عالی گوگل ادوردز این است که شما می توانید مقدار هزینه را بر روی هر دستگاه خاص مانند موبایل تبلت و رایانه، یا هر مکان خاص مانند شهرهای مختلف استان یا استان های مختلف یک کشور و حتی مکان های مختلف یک شهر، و یا روزهای مختلف هقته، ماه، سال و حتی ساعات مورد نظر در طی شبانه روز را کاهش یا افزایش دهید، به طوری که درصد نمایش در دستگاه های مختلف به گونه ای باشد که بیشترین مشتری را جذب کنید.

بیشترین کاربرد این ویزگی:

در ضمن می توانید با کاهش صد در صدی یکی از مورد های بالا آن را کامل از گردونه ی رقابت حدف کرده به عنوان مثال با کاهش صد در صدی موبایل دیگر تبلیغ بر روی دستگاه های موبایل نمایش داده نخواهد شد.

در گوگل ادوردز این خیلی ویژگی خوبی است که می توان اهمیت زمان ،مکان، دستگاه را مشخص کرد، طوری که تبلیغ شما در زمان ها و مکان هایی که احتمال کلیک خوردن تبلیغ شما بیشتر است نمایش داده شود.

از این رو این امکانات کمک فراوانی به گوگل ادوردز می کند تا بهترین روش تبلیغات باشد.

مورد بی نطیر دیگری که گوگل ادوردز در این قسمت دارا می باشد این است که شما می توانید این تنظیمات را برای هر کمپین به طور جداگانه تغییر دهید و این فرصت بی نظیری برای بالابردن تعداد کلیک تبلیغات و نرخ تبدیل می باشد.

بدین ترتیب شما می توانید تبلیغ خود را در هر مکان، زمان و دستگاه، به نمایش در آورید، این یک قدرت بزرگ گوگل ادوردز می باشد.


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : چهارشنبه 25 بهمن 1396

رتبه ی آگهی در گوگل

رتبه و جایگاه تبلیغ

تعیین رتبه تبلیغ گوگل

رتبه تبلیغ گوگل واقعی آگهی، توسط رتبه ی آگهی تعیین می شود زیرا سیستم مزایده در تبلیغات گوگل ( گوگل ادوردز )، زمانی که شخصی عبارتی را در گوگل سرچ می کند، آن عبارت را با کلمات کلیدی مختص آن عبارت تطبیق می دهد و در نتیجه سیستم مزایده باید هزاران تبلیغی که شامل این کلمات کلیدی می باشد را دسته بندی کند. این دسته بندی با کمک رتبه تبلیغ گوگل، صورت می گیرد. به طور کلی یعنی در هنگام سرچ، شما و رقیبانتان در یک مزایده ی اینترنتی قرار می گیرید و تبلیغی که رتبه تبلیغ گوگل بهتری داشته باشد، جایگاه بهتری در نتایج نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد.

رتبه تبلیغ گوگل

پیشنهاد CPC چیست؟

CPC حداکثر قیمتی است که شما در تنظیمات به هر کلمه کلیدی اختصاص می دهید . این مقدار هزینه ایست که شما حاضر هستید به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ گوگل خودتان پرداخت کنید اما قیمت نهایی پرداخت شده نیست.

نمره ی کیفیت چیست؟

نمره ی کیفیت براساس مرتبط و مفید بودن تبلیغ برای جستجو کننده توسط گوگل مشخص می شود و در اصل براساس CTR (نسبت کلیک به بازدید) ، کیفیت صفحات فرود و مرتبط بودن کلمات کلیدی با این صفحات، می باشد.

رتبه ی آگهی چیست؟

معیاری می باشد که رتبه و جایگاه تبلیغ را مستقیما تعیین می کند، همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید رتبه ی آگهی از حاصل ضرب CPC در نمره ی کیفیت آگهی به دست می آید.

نکته ی مهم و قابل توجه این است که شما بابت هر کلیکی که دریافت می کنید هزینه می پردازید، نه تعداد بازدیدها.

محاسبه هزینه واقعی پرداخت

رتبه تبلیغ گوگل

در واقع در اینجا یک عدد به عنوان CPC واقعی معرفی می شود که از مقدار CPC، که شما وارد نموده اید کمتر می باشد، در واقع آن عددی که شما به عنوان CPC وارد کرده اید ماکزیمم مقدار هزینه ای است که شما به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد.

نحوه ی محاسبه ی CPC واقعی در شکل آمده است.

روشهای دیگر مزایده:

1. CPM: براساس نمایش می باشد.

2. CPA: براساس اقدام به عمل می باشد یعنی مثلا اگر خرید انجام شد.

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیف های تاپ ادورت باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396

رقبای تبلیغات در گوگل

تبلیغ کلیکی

تبلیغ کلیکی چیست؟

در ابتدا ما تعریفی از تبلیغ کلیکی، ارائه می دهیم. تبلیغ کلیکی همان تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که یکی از امکانات فوق العاده ی گوگل در زمینه ی تبلیغات اینترنتی است، نحوه ی عملکرد تبلیغ کلیکی به گونه ای است که شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می شود، مبلغ ناچیزی را باید پرداخت نمایید تا گوگل سایت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. با تبلیغ کلیکی می توانید مقدار زیادی مشتری به دست آورید و سود زیادی را سمت کسب و کار خود هدایت کنید. در واقع این ویژگی که به ازای هر مشتری مبلغی پرداخت کنید، موجب شده است تا تبلیغ کلیکی جایگاه ویژه ای در دنیای تبلیغات به دست آورد و صاحبان کسب و کار را سمت خود جذب کند.

شناختن رقبای تبلیغ کلیکی:

ما باید بدانیم که رقبای تبلیغات گوگل ما در بازار چه کسانی هستند؟ آنها چگونه تبلیغ می­ کنند؟ صفحات آنها چگونه ظاهری دارد؟ کلمات کلیدی که آنها استفاده می­ کنند، چی هستند؟

به عنوان مثال خود را جای مشتری قرار دهید تا بینید کدام تبلیغ بیشترین کلیک را می­ خورد. سپس سایت رقبا را بررسی کنید(البته این کار را با iSpionage انجام دهید تا از حساب رقبا بابت کلیک­ های شما هزینه ­ای کسر نشود) و با سایت خودتان مقایسه نمایید تا متوجه شوید چه تفاوتی با آنها دارید.

تبلیغ کلیکی

همانطور که در این تصویر مشاهده می­کنید iSpionage این امکان را فراهم کرده که بدون هزینه بابت کلیک در رقابت جاسوسی اخلاقی کنید

کدام صفحه جذاب­ تر است؟ اگر جای مشتری بودید کدامیک را می­رفتید؟ چند یادداشت تهیه کنید و آنچه را که با آنها می­توانید صفحات خود را بهبود بخشید، کشف کنید. آیا به طراحی سایت بهتری نیاز دارید؟ در انتخاب کلیدواژه ها ضعف دارید؟ ساختار کمپین­ها و گروههای تبلیغاتی شما مشکل دارد؟ در کدام زمینه ضعیف و در کدام زمینه قوی­تر هستید؟ و مواردی از این دست.

با ایجاد اصلاحات مذکور می توانید تبلیغات در گوگل خود را تقویت کنید و در بازار موفق ­تر از قبل ظاهر شوید.

دلیل مهم بودن شناختن رقبا در تبلیغ کلیکی:

دلیل اینکه شناختن رقبا امری بسیار مهم تلقی می شود این است که تبلیغات کلیکی به صورت مزایده ای عمل می کند، یعنی شما و رقیبانتان در یک مزایده اینترنتی شرکت کرده اید و هر تبلیغ که رتبه آگهی بیشتری کسب کند جایگاه بالاتری نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد. در این مزایده قیمت ها و نحوه ی عملکرد رقبا بسیار مهم است به طوری که اگر رقیبی نداشته باشید با پایین ترین نرخ به ازای هر کلیک به راحتی به جایگاه اول می رسید ولی اگر رقبای زیادی داشته باشید قیمت پیشنهادی شما برای هر کلیک افزایش خواهد یافت و باید آن را بهینه و مدیریت کنید.

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیف ها باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : چهارشنبه 18 بهمن 1396

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

در بهینه ترین رتبه گوگل دو دیدگاه به صورت زیر وجود دارد:

1. بهبود نام تجاری

2.کسب بهینه ترین نتیجه

1. بهبود نام تجاری

اگر هدف شما بهبود نام تجاریتان است، پس حضور در رتبه اول یا دوم گوگل، شما را به هدفتان می رساند. زیرا طبق آمار %50.4 درصد از کاربران اینترنت فقط به سایتی مراجعه می کنند که در رنک اول جستجو قرار گرفته باشند. همان طور که می دانید دو راه برای قرار گرفتن در جایگاه اول وجود دارد:

1. تبلیغات در گوگل

2. سئو

برای حضور در رنک اول و دوم هزینه ی زیادی باید پرداخت کنید نسبت به حالتی که می خواهید در جایگاه سوم به بعد باشید.

رتبه سایت

2.بهینه ترین نتیجه

اما اگر هدف شما کسب بهینه ترین نتیجه است، گاهی بهتر است که در رتبه سوم تا پنجم از صفحه اول گوگل باشید و این بهینه ترین رتبه گوگل برای شما خواهد بود.

آیا این حقیقت دارد؟ آیا ممکن است که گاهی رتبه سوم تا پنجم بهتر از رتبه های اول و دوم باشد؟ جواب مثبت است. مردم تمایل دارند که روی سایت ها، در رتبه­ های اول و دوم کلیک کنند تا ببینند از کالا یا خدمات مورد نظر راضی هستند یا نه. اما وقتی وارد سایت های رتبه سوم تا پنجم (و یا احتمالاً پایین­تر) می­ شوند، دقیقاً زمانی است که آنها در سایت های رتبه اول و دوم به هدفشان نرسیده ­اند و در سایت­ های پایین تر به جستجوی خود ادامه داده اند. همینطور شما برای حضور در جایگاه سوم هزینه کمتری نیاز دارید نسبت به اینکه در جایگاه اول باشید.

بنابراین در کنار ایستادن (رتبه سوم به و پایین­تر) به عنوان یک فیلتر عمل می­کند، تنها افرادی که واقعا به دنبال یک نتیجه بهتر خواهند بود روی آگهی شما کلیک و از سایت شما خرید خواهند کرد.

بهینه ترین رتبه گوگل برای شما کدام است؟

گاهی رتبه سوم وپایین تر در ستون سمت راست گوگل، نتایج بهتری را رقم خواهد زد

برای یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل هیچ راهی وجود ندارد مگر آزمایش. گاهی رتبه­ بالای گوگل مناسب است و گاهی رتبه­ های پایین­تر. بیشترین بازگشت سرمایه در بهینه ­ترین رتبه برای شما رقم می­خورد.

روش آزمایش:

روش آزمایش یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل، بالا و پایین بردن هزینه هر کلیک و بررسی نتایج حاصل از آن است. پیشنهاد می­ شود اگر گوگل مثلاً 1 تا 3 دلار را برای هر کلیک توصیه کرد، با 1 دلار شروع کنید و نتایج حاصل از آنرا بررسی کنید، اگر به اندازه کافی خوب بود، ممکن است که دیگر به پرداخت بیشتر به ازای هر کلیک (ppc) نیاز نداشته باشید.


با عضویت در کانال تلگرام از آخرین اخبار روز تبلیغات باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : سه شنبه 17 بهمن 1396

پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز چیست؟

پرداخت کلیکی

پرداخت کلیکی چیست؟

پرداخت به ازای هر کلیک و یا پرداخت کلیکی (تبلیغات گوگل) یک نوع از تبلیغات اینترنتی است که به ازای ورود هر کاربر اینترنتی به سایت هزینه پرداخت خواهید کرد.

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC

در این نوع از تبلیغ پرداخت کلیکی ، کاربر تا هنگامی که بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده و وارد سایت نشود، هیچ هزینه ای از تبلیغ شما کسر نخواهد شد، زیرا کلیکی بر روی تبلیغ شما نشده است.

هزینه ای که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید براساس کلمات کلیدی که شما در تبلیغات معرفی کرده اید تعیین می شود و این براساس مقداری که ان کلمه در گوگل مورد جستجو قرار می گیرد، تعیین می گردد. به عبارتی دیگر شما فقط برای تعداد کلیک هایی که دریافت کرده اید پول پرداخت خواهید کرد. در پرداخت کلیکی اگر کسی روی لینک شما کلیک نکرد مبلغ در حساب گوگل ادوردز شما باقی خواهد ماند. نکته قابل توجه این است که بازه ی زمانی خاصی برای مصرف میزان شارژ شما تعریف نشده است.

می توان در جهت ارتقاء موقعیت تبلیغ و حضور در لینک های بالای سایت در کلمات کلیدی مناسب اقدام کرد. لازم به توضیح است که هر چه امتیاز کیفیت تبلیغ و همچنین کیفیت سایت بهتر باشد ، هزینه تبلیغات کاهش میابد و در نتیجه با پرداخت هزینه برابر ، کاربران بیشتری وارد سایت می شوند .

کلمه PPC مخفف عبارت (pey per click) می باشد که یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین است، به عبارتی زمانی که یک کاربر در مرورگر کلمه کلیدی را جستجو می کند سایت های مختلف به همراه اندکی توضیحات در صفحه موتور جست و جو گرد نمایش داده می شوند ، در میان نتایج نمایش داده شده تبلیغ شما نیز حضور دارد و زمانیکه فرد بر روی تبلیغ شما کلیک کند آن هنگام هزینه از حساب شما کسر خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.



ن : پارسا کامرانی
ت : يکشنبه 15 بهمن 1396

اینستاگرام

اینستاگرام

تبلیغات اینترنتی

اینستاگرام یکی از انواع قدرتمند تبلیغات اینترنتی می باشد که نقش پررنگی در تبلیغات و اشتراک گذاری مطالب دارد و شما می توانید با استفاده از اینستاگرام به تبلیغات هدفمند بپردازید و فروش خود را چندین برابر کنید و یا با استفاده از اینستاگرام مطالب و عکس هایی که می خواهید را به اشتراک بگذارید. امروز این اپلیکیشن همانند یک شناسنامه عمل می کند و هر فردی دارای یک حساب خصوصی در اینستاگرام می باشد و با استفاده از آن با دنیای اطراف در ارتباط هستند. برای استفاده از اینستاگرام اپلیکیشن آن را از لینک زیر دانلود کنید.

در ضمت با رشد صفحه اینستاگرام خود می توانید از آن به عنوان یک تبلیغات رایگان استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اینستاگرام

راه اندازی اینستاگرام

بعد از دانلود اپلیکیشن مربوط به سیستم عامل گوشی خودتان حال باید مراحل ایجاد حساب کاربری را طی کنید:

1. اپلیکیشن را اجرا کنید:

اینستاگرام

2. sing up رو بزنید.

اینستاگرام

4. یک آدرس ایمیل و یا یک شماره موبایل مربوط به خودتان را وارد کنید و سپس next را بزنید.

اینستاگرام

4. یک نام مناسب و رمز انتخاب کنید.

اینستاگرام

5. نام کاربری خود را مشخص کنید و next را انتخاب کنید. (دقت نمایید که فاصله در آن نباید باید و همچنین تکراری نباشد)

اینستاگرام

6. حال حساب کاربری شما ساخته شده است و آماده به استفاده می باشد.

امکانات مختلف اینستاگرام:

اینستاگرام ابزارها و قسمت های مختلفی دارد که ما در این قسمت به معرفی آن می پردازیم.

اینستاگرام

در تصویر بالا شیش فلش با رنگ های مختلف وجود دارد که هرکدام معرف یکی از ویژگی های مختلف محیط اپلیکیشن می باشد:

فلش سیاه:

با این گزینه یعنی Edit profile می توانید مشخصات حساب کاربری را تنظیم کنید از جمله نام، رمز، عکس پروفایل، شماره تلفن و راه های ارتباطی. همچنین در قسمت Bio می توانید اطلاعاتی که مد نظر دارید را قرار دهید به عنوان مثال در عکس بالا این قسمت Bio است:

اینستاگرام

فلش قرمز:

در این قسمت می توانید مطالبی را که افراد مورد فالوو شما به اشتراک می گذارند را ببینید از جمله پست ها، استوری ها و همچنین مشاهده Live.

فلش سبز:

در این قسمت می توانید به جستجو افراد مختلف و مطالب مختلف بگردید و آنها را لایک و یا فاوو کنید.

فلش آبی:

از این قسمت می توانید برای گذاشتن پست های دلخواهتان استفاده کنید.

فلش زرد:

این قسمت برای دیدن رویدادهای مختلف می باشد از جمله کسانی که شما را فالوو می کنند و یا پست های شما را لایک می کنند.

فلش خاکستری:

این قسمت نمای حساب کاربری شما است. (همان تصویر بالا)

عامل اصلی در تبلیغات اینستاگرام

برای اینکه مطالب شما دیده شود باید دارای تعداد فالوو بالا باشید و مطالب شما لایک فراوانی داشته باشد که در مطلب های بعدی راه های دیده شدن در اینستاگرام را برای شما عزیزان شرح داده ایم. تاپ ادورت در کمترین زمان برای شما فالوورای واقعی کسب خواهد کرد و در کمترین زمان به یک کسب و کار حرفه ای به عنوان یک کسب و کار اینترنتی تبدیل شوید.

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت بهره مند شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : يکشنبه 8 بهمن 1396

سئو چیست؟

رنک سایت

رنک سایت:

افزایش رنک سایت یا همان رتبه سایت در کسب و کار شما بسیار مفید و ضروری می باشد زیرا افزایش مشتریان شما به آن وابسته می باشد. ما در اینجا به معرفی سئو که یکی از راهکارهای افزایش آن است می پردازیم.

رنک سایت

سئو چیست؟

لغت لاتین سئو، seo می باشد که مخفف search engine optimization است و به معنی انجام عملیاتی جهت بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در کل یعنی به وجود اوردن صفحاتی که برای موتورهای جستجو جالب باشد که موجب افزایش رنک سایت می شود.

بهینه سازی صفحات چه معنایی دارد؟

معنای آن این است که شما در نتایج یکی از موتورهای جستجوی بزرگ، بیشترین امتیاز را در آن موتور جستجو بدست آورید. چون درصد بالایی از افراد جامعه با جستجو در موتورهای جستجو به صفحات دلخواه خود می رسند و نیاز های خود را از این طریق برطرف می کنند. نکته ی جالب توجه اینجا می باشد که مردم اکثرا به صفحه اول جستجو نگاه می کنند و سایت مورد نظر خود را از میان سایت های صفحه ی اول انتخاب می کنند. پس برای به دست آوردن ترافیک بالا و بالا بردن رنک سایت باید در صفحه اول موتورهای جستجو قرار داشته باشید.

رنک سایت

بهینه سازی چه چیزهایی را دنبال می کند؟

بهینه سازی به مطالبی از قبیل عنوان صفحه ها، کلمات کلیدی، عنوان متا و چیزهایی که موتورهای جستجو دوست دارند، برای افزایش رنک سایت، را دنبال می کنند. همچنین با گوگل ادوردز نیز می شود رنک سایت را افزایش داد.

موتورهای جستجو صفحات وب را چگونه دسته بندی می کنند؟

موتورهای جستجو صفحات را با نرم افزار spyder دسته بندی می کند که متاسفانه همه ی موتورهای جستجو با یک نرم افزار spyder کار نمی کنند به همین دلیل ممکن است سایت شما در یک موتور جستجو بالا باشد ولی در موتور دیگر بالا نباشد. به همین دلیل سئو نیاز به متخصص دارد تا در همه ی موتورهای جستجو رنک سایت را بالا ببرد. همچنین فرآیند سئو زمان بر می باشد لذا برای افزایش رنک سایت باید کمی صبر داشته باشیم تا به نتیجه ی دلخواه خود برسیم.


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.


ن : پارسا کامرانی
ت : شنبه 7 بهمن 1396

فرق گوگل ادوردز و سئو

راه های دیده شدن در موتورهای جستجو:

پیش از گفتن تفاوت های تبلیغ در گوگل و سئو باید بدانید که در تجارت اینترنتی شما برای دیده شدن و حضور در صفحه ی اول دو راه پیش روی خود دارید.

1. تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز)

2. سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستحو).

تبلیغ در گوگل

تفاوت های تبلیغ در گوگل و سئو:

بحث مداوم این است که کدام یک از تبلیغ در گوگل و یا سئو برای راندن ترافیک بیشتر به سوی سایت و برای کسب و کار، ارزش بیشتری دارد. با این حال بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و گوگل ادوردز (به عنوان پرداخت به ازای کلیک شناخته شده است) به ذات و ماهیت کسب و کار شما بستگی دارد، اگر کسب و کار شما درست و کامل باشد هردوی این روش ها می تواند سایت شما را به صفحه ی اول موتورهای جستجو ببرد.

عملکرد تبلیغ در گوگل و سئو چگونه است؟

سئو با استفاده از تکنیک هایی که به معنای تنظیم با الگوریتم گوگل است، موجب می شود تا یک وب سایت رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. بسیاری از این تکنیک ها با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ارتباط دادن محتوا به سایت های مجاز و سایر سایت های مرتبط با استفاده از متا، توصیف می شود.
از سوی دیگر تبلیغ در گوگل روشی پولی است که در موتور جستجوی گوگل کار می کند که طبق آمار 2/3 از جستجوهای جهانی در گوگل صورت می گیرد در حالی که در کشور ما این آمار بیشتر از 2/3 است. یعنی وب سایت شما را در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید. پرداخت به ازای کلیک در گوگل ادوردز یعنی اینکه به ازای هر نفر که بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و وارد سایت شما می شود، باید به گوگل مبلغی پرداخت کنید که وابسته به رتبه آگهیدارد، است.

محل نمایش سایت توسط تبلیغ در گوگل و سئو:

سایت هایی که در اول آدرس خود عبارت زرد رنگ Ad را دارند سایت هایی می باشند که توسط گوگل ادوردز به صفحه اول رسیده اند و سایت های دیگر توسط سئو به این رتبه رسیده اند.

تبلیغ در گوگل

هزینه در تبلیغ در گوگل و سئو:

1. سئو

در ابتدا، شما احتمالا می خواهید در مورد قیمت و هزینه هایی که ممکن است اتفاق بیفتد بدانید. در ابتدا سئو به جز زمان و تلاش، رایگان است ولی باید طریقه ی کار با سئو را آموخته باشید. برای انجام سئو به درستی، شما باید این کار را خوب انجام دهید و از بهترین تکنیک های SEO برای استفاده از وب سایت خود استفاده کنید. اما در هر مرحله ای که سایت شما رشد می کند با توجه به رقبای خود، نیاز به تلاش و وقت بیشتر نسبت به اول کار دارید. ممکن است زمانی شما تخصص لازم این کار را ندارید و یا زمان لازم برای این کار را در اختیار ندارید، در این گونه حالت ها می توانید این کار را به متخصصان سئو بسپارید و آنها در قبال دریافت هزینه از شما رتبه ی سایت شما را بهبود می بخشند.

2. تبلیغ در گوگل

برخلاف سئو، تبلیغ در گوگل برای جذب ترافیک به گونه ای دیگر عمل می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، تبلیغ در گوگل از سیستم نوع پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کند، به این معنی که شما باید یک بودجه ایده آل در دسترس داشته باشید. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم: برای بدست آوردن مشتری های بیشتر باید بیشتر هزینه کنید. به طور مثال شما با فروش وسیله ای 20 هزار تومن سود به دست می آورید و اگر بخواهید از تبلیغ در گوگل برای فروش احناس خود استفاده کنید برای هر فروش دو هزار تومن هزینه کنید، در اینجا کاملا واضح است که باز به نفع شما می شود چون فروش بیشتر و سود کمی کمتر بدست می آورید که اصول تجارت می باشد. به عنوان مثال شما در زمان عادی خود 100 فروش داشته اید ولی در زمان استفاده از تبلیغ در گوگل 150 یا 200 فروش در ماه خواهید داشت.

مزیت های تبلیغات در گوگل

تبلیغ در گوگل

تعداد نمایش ها و تبدیل ها:

اگر از لحاظ بازگشت سرمایه بخواهیم مقایسه کنیم، هر دوی این روش ها به مقدار کافی یازدید کننده ها و مشتری ها را بالا می برند ولی تفاوت در اینجاست که:

اگر زمان کوتاهی دارید تبلیغ در گوگل بهترین گزینه برای شما می باشد. به طور مثال فروش ویژه ی بهاره دارید و یا مقداری از اجناس خود را سریعا به فروش می خواهید برسانید و یا خدماتی ارائه می دهید که می خواهید سریعا داوطلب های ان را جمع آوری کنید. اگر زمان طولانی در اختیار دارید سئو می تواند برای شما سودمند باشد. یعنی صاحب تجارتی هستید که مادام العمر ارائه ی خدمات و فروش دارد مثل ایران خودروف نوکیا، سامسونگ و یا سایت های خبری. حتی اگر شما در صفحه ی اول هستید ولی جایگاه اول را ندارید برای رسیدن به جایگاه اول می توانید در مقطعی از زمان از تبلیغ در گوگل استفاده کنید.

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت خبردار شوید.



:: برچسب ها : سئو،بهینه سازی، بک لینک، بهینه سازی سایت، لینک بیلدینگ، سئو سایت ,
ن : پارسا کامرانی
ت : سه شنبه 3 بهمن 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)